شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

سلام خوش آمدید

شهید مهرانی-ذوالفقار

شهیدذوالفقار مهرانی

نام پدر: غلامحسین

تاریخ تولد: 10-5-1333 شمسی

محل تولد: البرز - ساوجبلاغ

متاهل

بسیجی

تاریخ شهادت : 21-10-1361 شمسی

محل شهادت : فکه

گلزار شهدا:امامزاده محمد

البرز - کرج


 
 
بسم ربّ الشّهداء والصّدّیقین

من مات بلا وصیة مات میتة الجاهلیه

رسول اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) می فرمایند: کسی که بدون وصیت بمیرد مثل زمان جاهلیت مرده است.

بعد از شهادت به یگانگی خدا، نبوت و رسالت انبیا علیهم السلام و امامت ائمه دوازده گانه و ایمان بدانچه مؤمنین ایمان دارند، وصیت و پیامم به ملت ایران این است که بدانند انقلاب همچنان می خروشد [و] تا انقلاب حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پیش خواهد رفت و عقلاً این معنا را درک کرده ام. در شکوفایی اقتصاد مملکت کوشا بوده از حمایت رهبر عزیز که مایه افتخار ملت است دست بر ندارید.


خدمت پدر بزرگوارم دعا و سلام زیادی می رسانم امیدوارم که خیلی خوب باشید]و[ شما ای مادر عزیز، حق بسیار زیادی به گردن ما دارید که ما هیچ وقت نخواهیم توانست آن را جبران نماییم، خدای ناکرده ناراحت نباشید که پسرم در جبهه است. سربلند و خوشحال باش و افتخارکن، اگر پسرت شهید شد، گریه کم کن ولی با محتوی، همچنین شما ای خواهرانم، اینچنین باشید. به همسرم بگو یید که من چیزی را که می خواستم و همیشه آرزویش را داشتم و همیشه وقت شماری میک‌ردم که کی به این دانشگاه (جبهه) برخواهم گشت به کمک تو به آرزویم رسیدم.

ما رزمندگان اسلام هر سختی را به خودمان راه می دهیم و از جنگ دست برنخواهیم داشت. من افتخار می کنم که در این عصر و زمان قرار گرفتم که جنگ است و شهادت، من بنده پرگناه خدا هستم و از خدای خود می خواهم که درِ رحمت خودش را به روی من باز کند. ما مدیون خون شهدای بسیار زیادی [هستیم] .

شما پدرها و مادرهای شهیدان، افتخار این مملکت و ملت هستید .

جنگ ]ما[ رودررو با آمر کیا است و ما تا [آخرین] قطره خونی که در بدن داریم نخواهیم گذاشت که آمر کیا و شوروی پایشان را از گلیم شان درازترکنند، پاهایشان را قطع میک‌نیم، نه من بلکه خدای بزرگ و ایمان رزمندگان اسلام. منتظر دستور هستیم که تا کربلا پیش برویم. ان شاءالله.

منبع:راسخون

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارسال فیلم و عکس با کلیک روی 09213166281 ایتا

شهدای البرز

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم‌السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."


آخرین نظرات