شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

سلام خوش آمدید

شهید موسوی مسعود آبادی-سیدمحمود

شهید سیدمحمود موسوی مسعود آبادی

نام پدر: سیدمحمد

تاریخ تولد: 5-3-1343 شمسی

محل تولد: تهران

بسیجی

دانش آموز

سن:18سال

تاریخ شهادت : 8-5-1361 شمسی

محل شهادت : پاسگاه زید

عملیات رمضان

گلزار شهدا: جاویدالاثر


شهید سیدمحمود موسوی‌مسعود آبادی پنجم خرداد ۱۳۴۳ در شهرستان تهران به دنیا آمد. پدرش سیدمحمد دندانساز بود و مادرش شمس‌الملوک نام داشت.اول ابتدایی را در مدرسه غیردولتی نوبار واقع در میدان حسن آباد تهران-خیابان استخر و دوم تا چهارم ابتدایی را در مدرسه اشگان واقع در باغ فیض جاده ساوه گذراند. باتوجه به عزیمت خانواده به شهرستان میانه ، از پنجم ابتدایی به بعد را در مدرسه حافظ گذراند. دانش‌آموز سوم راهنمایی بود. از سوی بسیج در اعزام اول به منطقه جنوب در عملیات بیت المقدس-آزادسازی خرمشهر- حضور یافت و در اعزام دوم ، هشتم مرداد ۱۳۶۱ با سمت امدادگر در عملیات رمضان به شهادت رسید.

اثری از پیکر وی به دست نیامد



متن وصیت‌نامه شهید سیّدمحمود موسوی مسعودآبادی
باسمـه تعالــــى
* وَلاتَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏‌سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ* (آل عمران/۱۶۹)
هم‌وطنانم! پدرومادرم! چون که من چیزى براى تقسیم ندارم باید هدفم را از اینکه به جبهه آمدم روشن سازم.
اى خانواده‌ام! اى‌هم‌شهریانم! اى هم‌وطنانم! بعد از من و یارانم که به شهادت‌ رسیدیم شما باید تا آزادى کربلا و مکّه و بیت المقدّس پیش بروید. ما که حالا مى‌رویم به آزادى خونین شهر مى‌خواهیم برویم امکان شهادت ۹۹ درصد دارد و از شما مى‌خواهم که راه من و یارانم را ادامه دهید.
اى هم‌وطنانم همیشه پیرو راه انبیاء باشید، همیشه پشتیبان امام و یارانش باشید. والسّلام


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارسال فیلم و عکس با کلیک روی 09213166281 ایتا

شهدای البرز

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم‌السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."


آخرین نظرات