شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

سلام خوش آمدید

شهید میرحبیبی-سیدشمس الدین

سیدشمس الدین میرحبیبی

نام پدر: سیدبشیر

نام مادر:فاطمه

تاریخ تولد: 1-1-1341 شمسی

محل تولد: البرز - ساوجبلاغ - کوهسار

سن:20سال

دانش آموز سوم متوسطه

بسیجی

تاریخ شهادت : 28-8-1361 شمسی

محل شهادت : سومار

عملیات : مسلم ابن عقیل

رجعت پیکر مطهر : 25-3-1372 شمسی

گلزار شهدا: ورده 

البرز - ساوجبلاغ


شهید سید شمس الدین میر حبیبی در سال ۱۳۴۱ دیده به جهان گشود و در مدت بیست سال عمر با برکت خود منشاء خدمات ارزنده  بسیاری در راستای اهداف بلند و مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.

 ایشان  هنگامی که سال آخر دوره دبیرستان را سپری می نمود نسبت به مسا ئل جاری کشور و انقلاب خصوصا جنگ تحمیلی بی تفاوت ننشست واز نفرات نخستی بود که به ندای مقتدای خود امام راحل (ره) لبیک گفت و لباس مقدس پاسداری را به تن و در تقویت ، هدایت و آموزش اعضاء بسیج روستا و سایر پایگاه های دهستان برغان از هیچ کو ششی دریغ ننمود.

 او که نسبت به پدر و مادر و دوستان بسیار مهربان و مؤدب و در دفاع از ارزشهای انقلاب شجاع و دلیر بود تحصیل ظاهری و زندگی بظاهر امن دنیوی را رها و محصل مکتب سید الشهدا یعنی مکتب فداکاری و جانبازی در راه خدا گردید .

 شهید سید شمس الدین  در محرم الحرام سال ۱۳۶۱ برای دفـــاع از دین ، ناموس و کــــــیان میهن اســــلامی به جبــــــهه ها رهســپار و بعد از عملیات  مسلم بن عقیل خبر مفقود الاثر شدن وی به خانواده ، دوستان وبستگان رسید و این آغازی بود برای فراغی طولانی همراه با صبر وامید،  امید پدر و مادری که چشم براه  یوسف گم گشته ی خود بودند و انتظار دیدار مجدد او رامی کشیدند.

 انتظار بسر آمد ودر محرم الحرام سال ۱۳۷۴پیکر مطهر آن عزیز سفر کرده به وطن باز گشت و  بدین سان دانش آموز مکتب خون وشهادت فارغ التحصیل و در کنار حرم شریف امامزاده عبد القهار علیه السلام ودیکر شهدا به خاک سپرده و مزارش زیارتگاه عاشقان گردید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارسال فیلم و عکس با کلیک روی 09213166281 ایتا

شهدای البرز

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم‌السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."


آخرین نظرات