شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

سلام خوش آمدید

شهید میرمطهری-سیدنیازعلی

شهید سیدنیازعلی مطهری

نام پدر: سیدبابا

تاریخ تولد: 1-3-1343 شمسی

محل تولد: البرز - ساوجبلاغ - هشتگرد

تاریخ شهادت : 27-4-1365 شمسی

محل شهادت : جزیره مجنون

گلزار شهدا: بلوک: اورازان 

البرز - طالقان

وصیت‌نامه:

بسمه تعالی
به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان از کربلای حسینی تا کربلای ایران. سلام به اقا امام زمان(عج) و نائب بر حقش خمینی کبیر وصیت‌نامه خود را شروع می‌کنم
به نام خدایی که این همه نعمت‌ها به ما انسان‌ها داده و برای راهنمایی ما مردم ۱۲۴ هزار پیغمبر که اخرین آنها محمدابن عبدالله صلی الله علیه و آله و سلم است تا ما را از گمراهی نجات دهد و اعتقاد به خدا و ۱۲ امام شیعه اثنی عشری مذهب جعفری.

 درود بر ملت شهیدپرور ایران!
اما هدف رفتن به جبهه: یکی ما ملت عزیز ایران می‌دانیم موقعی که کشور ما جمهوری اسلامی شد شیطان‌های بزرگ دست به توطئه زدند، چون می‌دانستند اسلام حامی مستضعف و دشمن مستکبر است. خلاصه ضربه‌های زیادی به انقلاب اسلامی زدند، اما شکست خوردند و آخرین توطئه حمله نظامی بعثی کافر عراق بود. خلاصه به این نقشه هم شکست دندان شکنی خوردند. این قدرت الهی بود.

هدف رفتن به جبهه:در دبیرستان بودم دیدم نوشته است: دانشگاه امام حسین(ع) دانشجو می‌پذیرد و مدرک قبولی شهادت است و پایین همان نوشته بود مادامی‌که در جبهه احتیاج به نیرو است بر همه چیز مقدم‌تر است. از طرف دشمن خون جوانان مسلمان را ریخته تجاوز به میهن کشور اسلامی و به خاک خون کشیدن زن و بچه، از بچه ۶ ماهه مانند حضرت علی اصغر و پیرمرد و پیرزن ۹۰ ساله رحم نکرد و از طرفی زیر فشار قرار دادن ملت مظلوم عراق و شهبد کردن ایت الله صدر و خواهر گرامی‌اش و باز بی‌رحمی‌ترین موشک‌های ۹ متر نیمه شب و تجاوز به ناموس دیگر طاقتم تمام شد و به امید خدا بر می‌خیزم و با لباس رزم که همان لباس دامادی است می‌پوشم و با گام‌های استوار و دندان‌های فشرده با سلاح ایمان با عزمی راسخ برای جواب مثبت "هل من ناصر ینصرنی" حسین زمان برای حمایت از اسلام حرکت می‌کنم.
اگر لیاقت داشتم سرباز حقیر اقا امام زمان(عج) باشم شهید شدم اگر لیاقت داشتم خون ناقابل را در راه خدا بدهم اگر شهید شدم زهی سعادت و امیدوارم به کرم خدا به لطف خدا به فضل خدا این سعادت نصیبم شود و اگر زنده ماندم برای فتح کربلا و زیارت کربلا فتح قدس و آزادی ملت مظلوم مسلمان فلسطین و لبنان و افغانستان و ...
و، اما پدر جان خبر شهادت من به شما رسید؛ ۲ رکعت نماز شکرانه بخوان و مادر عزیزم! سر مرا به زانو بگذارد و یاد علی اکبر حسین کن.
مادر جانا! پدر جانا! مرا حلال کن! پدر عزیزم! می‌دانم برای من چه زحمات و مشقات کشیدی! مادر جانا! مادر عزیزم مادر گرامی‌ام با چه زحمات و مصیبت‌ها مرا به این سن رساندی. خلاصه مرا حلال کن! مرا همگی حلال کنید! برادران عزیز! برای مبارزه تنها خواهش من از تو این است که بعد از من شما اسلحه به دست بگیرید و هر زمان نیرو اسلام احتیاج شد بروید جبهه کمک کنید، برای جبهه اسلام امام را تنها نگذارید.
پدر و مادر و خواهر‌ها! را نگهداری کنید و من را که تا قیامت نمی‌بینید عوض من از پدر و مادر خواهر‌ها حفاظت کنی.
مادرم! برای من گریه نکن اگر گریه می‌کنی اول برای شهدای ۷۲ تن کربلا و حمزه سیدالشهدا بعد برای من و دوست دارم زینب‌وار باشی و امیدوارم که چهلم تمام شد گریه نکنی شهید گریه ندارد؛ شکست اسلام گریه دارد. انسان یک روز دنیا می‌آید یک روز از دنیا می‌رودو چه خوب در راه خدا برود.
مادرجانا ۵ روز روزه و ۸ روز نماز قضا دارم.
حرف منافق را گوش نکنید! هر کس برای این انقلاب نق می‌زند! حق ندارد در مجلس من شرکت کند!
والسلام به امید پیروزی اسلام

https://s32.picofile.com/file/8477656234/%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA_%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF_%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2_%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D9%85%DB%8C%D8%B1_%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C_3_.jpg

https://s32.picofile.com/file/8477656242/%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA_%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF_%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2_%D8%B9%D9%84%DB%8C_%D9%85%DB%8C%D8%B1_%D9%85%D8%B7%D9%87%D8%B1%DB%8C_4_.jpg



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارسال فیلم و عکس با کلیک روی 09213166281 ایتا

شهدای البرز

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم‌السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."


آخرین نظرات