شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

سلام خوش آمدید

شهید نوروزی-مجتبی
شهید مجتبی نوروزی
نام پدر: یدالله
نام مادر:اقدس الملوک
تاریخ تولد: 20-6-1345 شمسی
محل تولد: البرز - کرج
بسیجی
سن:18سال
تاریخ شهادت : 22-12-1363 شمسی
محل شهادت : شرق دجله
عملیات بدر
رجعت پیکر : 15-4-1376 شمسی
گلزار شهدا: کندر 
البرز - کرج
برادرش مرتضی نیز در سال 1365 در عملیات کربلای5 به شهادت رسیده است.

فرازی از وصیت نامه ی شهید  مرتضی نوروزی  

  سلامی گرم و خالصانه خدمت پدر و مادر زحمت کش و عزیز و برادران و خواهر مهربانم .

 ما هم وظیفه ی خود دانستیم ندای حق را که همان ندای هل من ناصر حسین است را لبیک گوییم و از دین و ناموس و وطن خود دفاع    کنیم تا این که مبادا روز رستاخیز نزد آقایمان ابا عبدالله خجل و سرافکنده باشیم و رفتیم تا به امام عزیزمان روح الله بگوییم ما اهل کوفه نیستیم .

رفتم تا شما پدر و مادر بزرگوارم را نزد امیر المؤمنین (ع) و فاطمه الزهرا (س) سربلند کرده باشم 0 از شما می خواهم از شهادت من ناراحت نباشید و از خداوند بخواهید تا این هدیه ی اندک را که ذره ای است در مقابل لطف و بخشندگیش از شما قبول کند0 هر چند که من امانتی بودم از طرف خداوند نزد شما و شما این امانت را نزد صاحبش سپردید و خداوند را با این کارتان خشنود نمودید.

و اما تویی که بر جنازه ی من گریه می کنی اکنون نه وقت گریه است بلکه باید برخیزید و جبهه ها را پر کنید.
و شما خواهر حزب الله با حجابتان حامی انقلاب و پشتیبان اسلام باشید چون سیاهی چادر شما کوبنده تر از خون سرخ ماست زیرا انقلاب عاشورا با سیاهی چادر زینب (س) زنده ماند و اکنون به دست ما رسیده است. پس از آن به خاطر زحمات بانوی ستم کشیده حمایت کنیم.
خدایا مرا بسیجی بدار و بسیجی بمیران



حاجیه خانم «اقدس الملوک مصطفی» مادر معظم شهیدان والامقام مجتبی و مرتضی نوروزی، از شهدای روستای «کندر»، بعد از 30 سال صبوری و ایثار به سوی فرزندانش هجرت کرد.




نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدای البرز

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم‌السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات