شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

سلام خوش آمدید

شهید وادی پور-بهمن

شهید بهمن وادی پور

نام پدر: رجب

نام مادر:خاور

تاریخ تولد: 1-1-1349 شمسی

محل تولد: البرز - نظرآباد

قصاب شرکت گوشت

بسیجی

سـن : 16سـال

تاریخ شهادت : 27-10-1365 شمسی

محل شهادت : شلمچه

عملیات:کربلای5

گلزار شهدا:صفرخواجه 

البرز - نظرآباد


شهید در خانواده ای بسیار مذهبی و مستضعف دیده به دنیا گشود . . دوران طفولیت را با دشواری تمام گذراند و در سن 6 سالگی به مدرسه روستا رفت و تا کلاس پنجم ابتدائی درس خواند و به علت در آمد کم خانواده و چون پدر خود را در سال 1357 از دست داد مجبور شد که دیگر درس را رها کند و به کمک مادر وبرادر کوچکتراز خودش بشتابد و کار کند تا بتواند زندگی خود و مادرش را بگذراند و بعد از مدتی استخدام شرکت گوشت زیاران در آمد و در سال 1363 به جبهه ای حق علیه باطل رفت و مدت سه ماه در جبهه ماند و بعد از مراجعت به سر کار خود رفت و بعد از امدن از جبهه تصمیم به ساختمان برای رفع زندگی خود و مادرش نمود که ساختمان نیمه کاره بود که در سال 1364 دوباره به جبهه رفت و در عملیات والفجر 8 شرکت نمود  و از ناحیه گردن مجروح شد و مدت دو ماه در بیمارستان بستری شد و بعد از بهبودی دوباره به سر کار خود رفت و در سال 1365 برای بار سوم به جبهه رفت و در عملیات کربلای 5 شرکت کرد و در منطقه شلمچه به لقای حق پیوست و جنازه پاکش در منطقه شلمچه ماند و حال مادرش وبرادرش با هم زندگی می کنند .

روحش شاد و راهش پر رهرو باد .


بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله انا الیه راجعون . ما مثل حسین وارد جنگ شدیم و باید مثل حسین به شهادت برسیم (امام خمینی )

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون.

گمان مبرید آنهایی که در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه زنده اند و پیش خدا روزی می خورند .

و راست می گوید خداوند متعال که آنانکه در راه از بین بردن دشمنان اسلام و دشمنان خدا پیکار می کنند و در آخر به شهادت می رسند اینان مرده  نپندارید بلکه این انسانها زنده اند و از چشم ظاهری شما انسانها به دورند و شماها آنها را نمی بینید وآنها در بهشتند و از نعمتهای بهشت استفاده می کنند .

 سپاس خدائی را که این جهان را به وجود آورد و در این جهان موجوداتی را به وجود آورد و در بین این موجودات انسانی را به وجود آورد به او عقل داد تا او را ستایش کند و شیطان را آفرید تا این انسانها را به گمراهی بکشد .

و در موقعی که به ما عقل داده است پیامبر فرستاده است تا با دستورات او که خداوند به پیامبر وحی کرده است راه و رسم آن را طی کنیم و از شر شیطان رهائی یابیم در این میان عده ای انسان از پیامبران نافرمانی کرده به راه شیطان که همان نابودی است رفته اند ؟؟ انسانها در این زمان ؟؟ داریم تا با این انسانهای شیطان دوست مبارزه کنیم و تمام این شیطان صفتان را ریشه کن کنیم .

خواهرم بعد از مرگ من راهم را زینب وار ادامه بده

چشمانم را باز بگذارید که چشم براه از دنیا رفته باشم دستم را باز بگذارید که چیزی با خود نبرده ام ؟؟  اول روی قبرم تکه یخی بگذارید که تابش خورشید بزند و گریه کند و اشک بریزد و السلام امام را دعا کنید .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار .

منبع:یقظه شهید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارسال فیلم و عکس با کلیک روی 09213166281 ایتا

شهدای البرز

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم‌السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."


آخرین نظرات