شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

سلام خوش آمدید

شهید پیریایی-علی اعظم

شهید علی اعظم پیریائی

نام پدر: علی عسگر

تاریخ تولد: 2-1-1349 شمسی

محل تولد: همدان - نهاوند 

تاریخ شهادت : 2-1-1366 شمسی

محل شهادت : سردشت

گلزار شهدا: امامزاده قاسم 

تهران - شهریار - وحیدیه


دوم فروردین ۱۳۴۹، در شهرستان نهاوند به دنیا آمد. پدرش علی عسگر، کارگری می‌کرد و مادرش سلطنت نام داشت. دانش‌آموز سوم راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دوم
فروردین ۱۳۶۶، در بمباران هوایی سردشت بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر او را در روستای اسماعیل‌آباد تابعه شهرستان شهریار به خاک سپردند.

بازنویسی وصیت:

بسم رب الشهداء والصدیقین

ای کسانی که ایمان آورده اید گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند بلکه زنده هستند و در نزد خدای خویش روزی می خورند.

با سلام به مهدی موعود (عج) و نایب بر حقش حضرت روح الله الموسوی الخمینی و به امید پیروزی هرچه سریعتر رزمندگان پرتوان اسلام.

بارخدایا! تو را حمد و سپاس فراوان از این که به من حقیر توفیق دادی که در میان سربازان و پاسداران اسلام و باشیم و دین خود را نسبت به اسلام عزیز و امت مسلمان ادا کنم.

خدایا! از تو می خواهم که در این دنیا شهادت در راه خود را برایم مقدر سازی و در آن دنیای باقی من را از دوستداران و مریدان اهل بیت و ائمه اطهار علیهم السلام و به خصوص امام حسین(ع) قرار دهی و همنشینی با آنان را نصیبم کنی.

الهی جز تو من یاری ندارم                        تو را دارم به کس کاری ندارم

ای برادران و خواهران مسلمان و مومن! به الله از شما می خواهم که همیشه و در همه احوال و امور خدا را ناظر بر اعمال و نیات خود ببینید و یک لحظه هم از خدا و یاد خدا غافل نشوید و همیشه تقوای الهی را برای خود قرار دهید در مقابل گناهان و خطاهای دل و قلب خود را آرامش بخشید با یاد خدا.

پدر و مادر مومن! به الله از شما می خواهم که ناراحت نباشید از این که فرزندتان را از دست می دهید چون برای من زحمت کشیده اید و خوشحال باشید که فرزندتان این راه را انتخاب کرده است، هرگز به خاطر من گریه نکنید بلکه گریه هایتان به خاطر خدا و ائمه اطهار (ع) باشد.

برادران و خوهران! همچنان گذشته همیشه گوش به فرمان امام خمینی باشید و سخنان حضرت امام گره گشای مشکلات خود قرار دهید راه و دستور او را که امر الهی بدانید و همیشه امام را یاری کنید.

و از خدا بخواهید که این نعمت را تا انقلاب حضرت مهدی(عج) وصی در کنار آنحضرت از ملت مسلمان ایران و مستضعفین جهان نگیرد .

به جبهه بیائید و دفاع از اسلام را به خود واجب بدانید. 

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

 والسلام 8/9/65 علی اعظم پیریایی 

پایگاه صاحب الزمان اسماعیل آباد 

ساعت 15/9

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر                  یادگاری که در این گنبد دوار بماند

نظرات (۱)

سلام 

بنده دختر دایی شهید علی اعظم پیریایی هستم و در زمان شهادت ایشون ۵ ساله بودم ، پدرم از خوبی و مهربونی و غیرتشون خیلی برامون تعریف میکنن . ایشون وقتی به جبهه رفتن دانش آموز بودن و در سن ۱۷ سالگی شهید شدن ، پدر و مادر بزرگوارشون هم چند سال بعد از شهادت پسر عمم بر اثر سکته قلبی به رحمت خدا رفتن تحمل زندگی بعد از پسرشون براشون سخت بود روح همشون شاد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدای البرز

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم‌السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات