شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

سلام خوش آمدید

«میثم نوروزیان» معاون اسناد و کتابخانه دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، با اشاره به اهمیت کتاب «اعزام» اظهار داشت: «این کتاب که با همت معاونت اسناد و کتابخانه دفاع مقدس و با قلم «مریم بذرافشان» به رشته تحریر در آمده و مدارک و اسناد گرد آوری شده است، گنجینه‌ای ارزشمند از اسناد و مدارک مربوط به اعزام رزمندگان کرجی از سال ۱۳۵۹ محسوب می‌شود.»

وی افزود: «در این اثر اسناد و مدارک به دقت دسته بندی و تحلیل شده‌اند و تصویر روشنی از روند اعزام رزمندگان استان البرز در نخستین سال‌های دفاع مقدس ارائه می‌دهند.»
نوروزیان ادامه داد: «کتاب اعزام با رویکردی پژوهشی و مستند، به ابعاد مختلف موضوع اعزام از جمله انگیزه‌های رزمندگان، نحوه سازماندهی و اعزام نیروها، پشتیبانی‌های مردمی و... می‌پردازد.»
وی تصریح کرد: «این کتاب نه تنها برای پژوهشگران و علاقه‌مندان به تاریخ دفاع مقدس، بلکه برای نسل جوان نیز می‌تواند منبع ارزشمندی باشد تا با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان استان البرز در دفاع از میهن اسلامی بیشتر آشنا شوند.»
معاون اسناد و کتابخانه دفاع مقدس استان البرز، خاطرنشان کرد: «انتشار این کتاب گامی مهم در جهت حفظ و پاسداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگرانی است که برای دفاع از انقلاب و کشور از جان گذشتند.»


منبع: دفاع پرس

۱۹بازدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدای البرز

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم‌السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."


آخرین نظرات