شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

سلام خوش آمدید

شهید همتی خشدونی-مهدی
شهید مهدی همتی خشدونی
نام پدر: محمداسماعیل
نام مادر:خانم آغا
شغل:کارمند نیروی هوایی ارتش
تاریخ تولد: 25-5-1358 شمسی
محل تولد: تهران
متاهل
سن:26سال
تاریخ شهادت : 15-9-1384 شمسی
محل شهادت :تهران
خبرنگار
سقوط هواپیمای سی130
گلزار شهدا: بهشت زهرا سلام الله علیها
تهران

گروه ایثارو مقاومت پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل:

خبرنگارِ شهید «مهدی همتی» بیست و پنجم مرداد ۱۳۵۸، در تهران چشم به جهان گشود. وی با پرواز هواپیمای سی- ۱۳۰، برای پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت عازم چابهار شد و در پانزدهم آذر ۱۳۸۴، در اثر نقص فنی هواپیما در تهران آسمانی شد. تربت پاکش در بهشت زهرای تهران است.
در وصیت‌نامه شهید مهدی همتی چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«به‌یاد خدا باشید»

پدر و مادر عزیزم، خواهران و برادرانم، شما را وصیّت می کنم به تقوا و عمل صالح و اصلاح امور دنیا و آخرت. طرفدار ولایت باشید و همواره از آن پیروی کنید. از غیبت و دروغ دور باشید که مورد تنفر خداوند متعال است. همیشه و در همه حال به یاد خدا باشید. که او مطمئن ترین تکیه گاه و صادق ترین دوست است. به یاد آقا صاحب الزمان(عج) باشید که او خیلی مظلوم است. حلال و حرام را سخت مراعات کنید و شما پدر و مادر عزیزم من را ببخشید و حلالم کنید اگر تندخویی کردم جوانی کردم که عفو شما نجات دهنده است.

«والحشر، الواقعه، الدخان و النجم را دوست دارم»

و شما خواهر و برادرانم مرا ببخشید و مرا حلال کنید. از دیگران نیز برایم حلالیت بگیرید به کسی مدیون نیستم ولی اگر کسی احیاناٌ بر من حقی داشت، خواهش می‌کنم حقش ادا کنید. برایم فاتحه بفرستید ، والحشر، الواقعه، الدخان و النجم را دوست دارم. اگر زحمتی نیست برایم بخوانید. اگر جمکران و حرم آقا امام رضا(ع) رفتید مرا هم یادی کنید که سخت محتاجم. مهم نیست کجا خاکم کنید اگر قم باشد بهتر است. راضی نیستم، برایم ناراحت باشید و اشک بریزید و زیاد سر خاکم نیایید.

نماز شب اول قبر یادتون نره. به سید محسن میرمحمد بگویید: مرا یادش نرود هر چند که نتوانستم برایش برادر خوبی باشم. اگر بر اثر تصادف یا قاتلی داشتم از خون خودم می‌گذرم شما هم بگذرید که رضای خداوند متعال بهتر و مهمتر است. فقط به او بگویید: از روی رضا شب‌های جمعه برایم یک الرحمان بخواند. از مال دنیا چیز زیادی ندارم. با آن بدهکاری هایم را بدهید بقیه را پدر و مادرم صلاح می‌دانند. پدر و مادرم ببخشید که فرزند خوبی برایتان نبودم. خداوند شما را رحمت کند. مرا نیز بیامرزد و رحمت کند.

«امام زمان را فراموش نکنید»

دوستان و همکارانم شما نیز مرا ببخشید و حلال کنید اگر از من کوتاهی دیدید؛ ببخشید که دستم از دنیا کوتاه است. خدا را در نظر داشته باشید و پیرو اهل بیت باشید. آقا صاحب الزمان(عج) را فراموش نکنید. که او امام حیّ و حاضر است و فقط از چشم گنه‌کاران دور است. به‌درستی بازگشت همه به‌سوی اوست.

ببخشید و حلال کنید. مرتب سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و امام مهدی(عج) بفرستید. خداوند همه را ببخشد و بیامرزد. در محرم و صفر هم از من حقیر یاد کنید.

«شهدا را فراموش نکنید»

بسیج و شهداء را فراموش نکنید که آنها بر ما حق بزرگی دارند. بسیج را تضعیف نکنید و با حضور خود حق شهدا را ادا کنید. همه کارهایتان برای رضای خداوند متعال باشد و شما خواهران حجاب، حجاب و حجاب. خداوند یار و یاورتان باشد. در اعمال خیر من حقیر را یاد کنید.

و اجرکم عندا …

مهدی همتی خشدونی

۸۱/۰۱/۲۹



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارسال فیلم و عکس با کلیک روی 09213166281 ایتا

شهدای البرز

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم‌السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."


آخرین نظرات