شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

شهدای البرز

لحظاتی میهمان شهیدان استان البرز باشیم

سلام خوش آمدید

شهید اعمی اینانلو-جعفر

شهید جعفر اعمی اینانلو

نام پدر: علی

تاریخ تولد: 2-4-1346 شمسی

محل تولد: البرز - کرج 

تاریخ شهادت : 21-1-1367 شمسی

سرباز ارتش

لشگر 28 سنندج

محل شهادت : پنجوین

عملیات : بیت المقدس5

رجعت پیکر مطهر : 28-5-1372 شمسی

گلزار شهدا: امامزاده طاهر 

البرز - کرج

وصیتنامه:

بسم  الله الرحمن الرحیم   

با درود و سلام بر منجى عالم بشریت مهدى (عج ) و نایب بر حقش حضرت امام خمینى وصیتنامه خود را آغاز مى کنم البته من کوچکتر از آنى هستم که وصیتى به شما عزیزان کنم ولى به عنوان یک برادرکوچک و سرباز اسلام مى‌گویم که اول اگر من شهید شدم برایم گریه نکنید چون که امام حسین وقتى که شهید شد کسى را  نداشت که برایش گریه کند اما من که به امام حسین نمى رسم برادران عزیز بدانید که این جان ناقابل ارزش این همه ناراحتى ندارد من از مادر و پدر خودم که مرا بزرگ کردن خیلى تشکر مى کنم امیدوارم از رفتن من هیچ ناراحت نباشید امیدوارم که خداوند مرا از آن شهیدانى قرار دهد که همیشه در راه خدا کوشا بودن خواهران و برادرانم از رفتن من ناراحت نباشید زیرا خیلى از شهیدان رفته ان پس خون ما از آنها رنگین تر نیست .

خواهرا نم و برادر جان شما باید همیشه بفکر این اسلام و امام باشید و از رفتن من هیچ ناراحت نباشید شما خوب مى دانستید که من آرزویم این بود که شهید شوم .پدرجان عزیز از رفتن من ناراحت نشوید . انشاالله خداوند به شما و مادر عزیزم صبر عنایت فرماید .در ضمن اگر برایتان مشکل نیست مرا در امامزاده محمد کرج بخاک بسپارید ،البته میدانم که براى شهید باید گریه کرد ولى پدر جان و مادر جان خودتان را زیاد براى من ناراحت نکنید مرا خیلى ببخشید که شما ها را ناراحت مى کردم امیدوارم که خداوند براى شما توفیق عنایت کند. من به آن دسته از کسانى که مى توانند به اسلام خدمت کنند مى گویم که اگر مى توانید به جبهه ها بروید و از این اسلام عزیز دفاع کنید انشاالله که خداوند همه آنهایى را که براى اسلام خدمت مى کنند پایدار و پیروز بدارد .                   

                                                         جعفر  اینانلو مورخ 10/12/66

https://s31.picofile.com/file/8473901126/%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA_%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF_%D8%AC%D8%B9%D9%81%D8%B1_%D8%A7%D8%B9%D9%85%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88_3_.jpg

https://s31.picofile.com/file/8473901134/%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA_%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF_%D8%AC%D8%B9%D9%81%D8%B1_%D8%A7%D8%B9%D9%85%DB%8C_%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88_2_.jpg



نظرات (۱)

  • سعید اینانلو
  • سلام، عکس شهید رو اشتباه بارگذاری کردین

    پاسخ:
    سلام.لطفا عکسهای در اختیار را به شماره 09213166281ایتا ارسال نمایید تا در صفحه این شهید عزیز قرار داده شود.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    شهدای البرز

    "گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم‌السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

    آخرین نظرات